långa nätter, där ute finns så många långa nätter

Jag har myskväll med mig själv kväll. Tända ljus, stora koppar te och Melissa Horn på Spotify. Jag funderar på att titta på filmen Tillsammans är man mindre ensam för jag har lång sovmorgon imorrn & har fått för mig att den ska vara bra. Idag har jag varit på IKEA med mamma, pappa, Nora, moster & kusin. Herregud vad jobbigt det kan vara där! Jag var helt slut efter knappt en timme, helt tvärtemot hur det var när man var mindre och det var roligaste platsen på jorden, typ. Jag fick i alla fall med mig lite fina ljus hem & ett par mysiga tofflor. Billigt och bra.

Jag körde ju första körlektionen i fredags också, det gick fint! Dock finns det en del grejer kvar att slipa på så i helgen har jag legat i och kört en hel del. Idag körde jag hela vägen till IKEA till exempel, inte fy skam. Det var galet hur mycket bilar det var på E4an mot kungens kurva, jag blev lite skraj men det gick finemang. :)

Jag lovade ju bilder på nya väskan:


 


Och två från igår när jag ändå är igång:



Over and out. Puss / Klara


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg väska! :D

2009-03-09 @ 18:15:42
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga bilder, hmmmmmmm

2009-03-09 @ 20:02:42
Postat av: Anonym

snygga bilder, hmmmmmmm

2009-03-09 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0