live from france

Hej på er snyggingar! :)

Nu är vi i Frankrike och har nyss gjort oss hemmastadda på vårt hostel för veckan. Det här kommer bli nice! Än så länge är det cirka 6 plusgrader & vi väntar fortfarande på solen. Men den kommer nog snart :)
För mamma kan jag berätta att i skogsdungen utanför fönstret är det fullt av vilda påskliljor och det är massa andra blommor utslagna. Skönt med riktig vår!

Nu ska jag hänga runt lite med de andra men killarna har trådlöst här så jag återkommer med uppdateringar under veckan. Kanske även en och annan bild om jag lyckas fixa in dom på datorn :)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: matilda

åå gud vad kul med läger! hoppas ni får det toppen där nere! :D

2009-03-24 @ 14:18:43
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: liten flicka

Kom hem nu tack!

2009-03-26 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0