Thors dag

Idag har varit en kanondag! Det blev först spinning och sen shopping i Örebro hela långa dagen med några av favoritflickorna i klassen. Det var en grym shoppingdag för min del ska jag tala om! Jag lyckades införskaffa:

* snygga ljusa jeans på halva priset, kanon!
* vita sneakers från nilson(s?) för morfars födelsedagspengar. Bästa idag!
* ett silverarmband + berlock från guldfynd, även detta för födelsedagspengar
* minneskort till både mobil & kamera, bra skit.
* en styck kyckling-curry baugette till lunch och asgod kaffe till efterrätt.


När jag kom hem från Örebro roade jag mig med detta:





vi var bara 7 tappra man på träningen idag (av ca 30), men det blir vad man gör det till :)

Imorrn har jag min första körlektion, sen får vi reda på matteprovet, sen blir det tåg hem till Sthlm & på kvällen blir det barnvakt! Wish me luck, puss fellows!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0