fullt ös-medvetslös

Hej på er.

Jag hänger inte alls med i tempot just nu. Jag kom från Norge igårkväll för att nu åka till Sthlm om 30 min för att imorrn åka till Sundsvall för att på söndag åka till Sthlm igen för att på måndag komma tillbaks hit....Ja ni fattar. Full rulle. Jag fick i alla fall godkänt på kursprovet i matte & har nu klarat av biologiprovet också. Jag älskar när man kan stryka saker från "sakerattoroasigförlistan" :)

Nu måste jag packa det sista. Jag hade det i alla fall kanon i Norge, himla fint land faktiskt. Ha en jättebra kristihimmelsfärds helg allihopa så hörs vi senare. Puss!


tyvärr finns ingen video, men lyssna på låten :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste ju sæga att jag blir lite løst sugen på att se videon...

Ha det! ;)



Ps. Hur mår knæt?

2009-05-20 @ 17:55:14
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha! Jag menar det...



Knät mår rätt bra, lite blått men annars på topp! Puss

2009-05-21 @ 21:37:59
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0