stuck in reverse

Jag är trött. Efter tre dagars tävlande är det något som jag verkligen kan konstatera. Trött, überalles(?). Tävlandet i helgen har både gått bra och dåligt men förhoppningsvis har jag lyckats skaffa på mig lite fin ranking ändå vilket kan behövas inför helgens j-cup hemma. Jag pluggar körteori också, och kör en massa bil. Nervositeten över allt det där börjar komma nu, precis som med den inför kursprovet i matte D som vi har nästa vecka...

Men det finns ju alltid saker att se fram emot, även om man lätt glömmer bort dem ibland. Den här veckan ska jag se fram emot:

*Shopping med Elin & Carin på tisdag
*J-cup i helgen
*Vårruset nästa vecka
*Norge & besök hos syster nästa fre-tis. Kalas!


Som sagt, det gäller bara att inte glömma bort de där bra sakerna. I fredags t.ex. satt jag inne i Kungsträdgården med Linnea & Ellen i solen och drack kaffe, himla mysigt. Det är sånna stunder man vill komma ihåg.

Förresten, eftersom jag i sommar kommer vara en hårt arbetande kvinna i hela 5 veckor, är jag sjukt sugen på att åka utomlands nånstans i augusti. Någon som är på?

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: cajjis

JAG ÄR PÅ KLARA ! :)

2009-05-05 @ 16:36:20
Postat av: Johanna

Jag kommer typ inte ha några pengar men jag är på:) Pengar går att fixa. Någon ide vart? :D

2009-05-06 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0