don't say a word just come over and lay here with me

Hello mates!

Sen vi hördes sist har jag:
funderat en del. skrattat så jag gråtit. gråtit för att jag varit ledsen. velat sparka på hösten och regnet. tränat en del. blivit frisk från biverkningarna från sprutan. druckit många koppar kaffe. skrivit nationella i engelska b. gått väldigt lite i skolan. fått helg redan idag då jag har zero lektioner imorrn. funderat på vad jag ska hitta på i helgen. längtat efter julen. blivit oerhört glad över den glimt jag såg av solen i tisdags. funderat lite på julklappar. lyssnat på John Mayers nya skiva (gör det ni också). sett ett stjärnfall. önskat något. övatövatövat på gitarren. tänt massa ljus. kollat ikapp sex avsnitt av paradise hotel på en och samma dag.

Det sistnämda skäms jag oerhört mycket över. Det programmet är inte vettigt någonstans och jag hade verkligen bestämt mig för att skita i det. Men jag kunde inte så emot till slut. Nästa avsnitt är ikväll klockan nio. Jag kommer nog inte missa det.

Jag hoppas ni har haft några härliga novemberdagar och att ni är glada i hjärtat. Det är viktigt att försöka vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0