jag känner hur det bränner inom mig

Idag är jag och den här så kallade årstiden värsta fiender. Jag är så arg på den att jag bara vill skrika, slå och ge den en rak höger. För den är bara dum i huvudet. Jag menar, vem tycker om någon som gör människor ledsna? Som gör att man beter sig som en konstig typ som man inte känner igen. Som gör att man blir ledsen och dyster av minsta lilla.

Hade det varit en person hade man kunnat vända ryggen till och sluta umgås med den. Men nu kan man inte det! Det är det som gör mig så frustrerad! Man tvingas se personen i ögonen varenda jäkla morgon när man vaknar. Det spelar ingen roll hur mycket man blundar eller låtsas att man är någon annanstans. När man tittar så står han där och hånler åt en ändå. Den där hösten. Även kallad november. 

I hate you. Bara så du vet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, undrar om inte du ska læsa ditt inlægg från 11/11 en gång till...

2009-11-19 @ 15:15:22
Postat av: lee

fin blogg du har:D

2009-11-20 @ 19:25:06
URL: http://leetornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0