dear mr president, come take a walk with me

Jag förstår mig inte på livet. Ibland är det världens bästa uppfinning och ibland frågar man sig vem som kommit på denna orättvisa uppfinning.

Jag är en dålig bloggerska som inte håller vad jag lovar, men jag var tvungen att göra lite andra saker ikväll. Som att lära mig spela gitarr till exempel! Jag har lärt mig lite ackord och kan nästan spela hela "socker". Inte riktigt hela kanske, men en del i alla fall. Känns hur bra som helst.

Vi hörs imorrn. Jag lovar inte en uppdatering men om ni är snälla kanske jag bjuder på en och berättar vad jag gjorde igårkväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, då kan jag hoppas på konsert i helgen? :)

2009-10-08 @ 23:16:53
Postat av: Anna

Åh, då kan jag hoppas på konsert i helgen? :)

2009-10-08 @ 23:17:10
Postat av: Anna

Åh, då kan jag hoppas på konsert i helgen? :)

2009-10-08 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0