Höstlunken

Imorrn smäller det. Det vi alla väntat på. Jag och min pappa mot Malin och hennes pappa. Matchernas match. Vi har även under uppladdningen fått konkurrens i våran interna tävling av ännu ett pappadotter-par. Nämligen Linnea och hennes pappa. 10,6 km i Flottsbro kan bli spännande. Undra hur många av dessa kilometrar som kommer vara upp och ner i slalombacken? Det återstå att se. Mjölksyran kommer härja, tårarna rinna och svetten lacka.

Nu måste jag sova. Jag har som ni vet inte haft den bästa uppladdningen men jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Lite snor i näsan har ingen dött av. Håll tummarna för mig och min far. 

Fuck off nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Anna

...och jag hørde att ni vann! Grattis!!! Vem var det som drog runt vem? ;) Kram

2009-11-02 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0