produktiva dagar

Efter ännu en träning (styrka med klubben) känner jag äntligen lite ro över den här dagen. Jag fick tillslut något vettigt gjort. Jag hatar känslan av att bara sitta och låta tiden gå. Att inte göra någonting. Och sen blir jag tokigt rastlös när jag inte tränar. Nu kan jag dock berätta att jag har massa roliga saker inplanerade i veckan så nu ska det nog inte gå någon mer nöd på mig.

Imorrn ska jag leka med John. Vi ska baka kladdkakemuffins! Mumma! Sen väntar intervallträning på Järlagården och sen följer finaste Ellen med och sover här. Vi ska nämligen shoppa tillsammans hela onsdagen. Jag hoppas och håller både tummar och tår för att jag ska hitta ett par snygga stövlar. Dragkedjan på mina sneakers dog idag så jag är really in need of nya skor!

Onsdag kväll väntar utgång med Malin, Martin, Oscar, Karro och hennes kompis och säkert fler folk. Kommer bli kul! Torsdag är det lek med Mallan på dagen och sen bio med mamma. Har ni något förslag på vad vi borde se?
Veckan avslutas med mys med Linnea på fredag eftermiddag, barnvakt lördag kväll och sen höstlunken med pappa på söndag. Och sen åker jag till Linköping.

Nu kan jag andas ut. Kan tyckas en aning crazy men jag blir inte lycklig när det inte händer någonting. Jag är medveten om att det säkert är någonting jag borde träna på, men inte just nu..

Jag har nyss kollat på Roast på Berns. Är verkligen kluven över det programmet. Jag tycker det är lite rått och hårt. Men jag kan inte bestämma om jag tycker det är roligt eller inte? Ibland skrattar jag högt och ibland får jag en klump i magen. Hmmm. Det tål att funderas på.

Sleep tight hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0