someone please call 911

Om någon timme ska jag ner till fiket och fika med Agnes, för att sen gå till gymmet och förbränna den eventuella kalorifulla godsaken i form av cykelintervaller med Elin. Jag har nämligen lite ont i mina benhinnor igen och de lös ilsket röda igår när jag duschade så jag resonerade som så att intervaller i springande form inte verkar så smart idag. (Lång mening!?) Det är nog ett klokt beslut.

Hur som helst, det jag ville komma till med detta inlägget är att jag behöver hjälp. Serious help! Jag lyssnar på Spotify men håller på att bli galen. Det finns huuur mycket musik som helst där men för tillfället har jag sådan idétorka på arister och låtar så jag håller på att tyna bort!

Så snälla söta ni, kan ni ge mig några förslag på bra artister/låtar?
Jag kommer inte överleva den här eftermiddagen annars. Jag menar det verkligen. (inte det där med att jag inte kommer överleva, men det andra. I need inspiration!)

Tack på förhand mina vänner.

Kommentarer
Postat av: John

the whitest boy alive lyssnar jag mycket på nu, dom är grymma! :) white lies, death cab for cutie, mando diao, the kooks, empire of the sun är också bra... sen lyssna på let's twist again med chubby checker, så jävla bra låt! :D:D

2009-10-06 @ 15:00:26
URL: http://teekarna.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, OC-mixarna är ju bra. Kent är ju bra. Jag kan skicka min lista...

2009-10-06 @ 20:04:00
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Marremus

MANDO DIAO ! plus lite oasis och eminem :)

2009-10-06 @ 20:49:25
Postat av: Karin

The XX med skivan XX.

2009-10-07 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0