torsdag i Saltsjöbaden


Idag trotsade jag min dumma förkylning och tog tåget ut till Malin. Vi återupplevde gamla minnen och besökte vår kära gunga som vi inte gungat i på många, många år.


Himla kul tyckte vi!



Efter vårt gungande styrde chaufför Malin kosan mot Kringelgården där vi inhandlade varsin bulle. Dags för fika!




Goda bullar + gott kaffe = NÖJDA TJEJER!

Efter lekdagen hos Malin mötte jag upp mamma i Sickla där vi åt på en thailändsk restaurang. Mumsigt värre!

Tack mina kära för en jättemysig dag!

p.s Jag behöll skorna d.s


Kommentarer
Postat av: Maloen

Mer sånt här måste jag säga!

Barnen inom oss lever lixom kvar på något vis ;)

Hoppas du får en bra kväll...

pussochkram på dig!

2009-10-30 @ 17:47:20
Postat av: Lina

JAAAAA!!!:) bra att du behöll skorna, för dom är skiitsnygga!

2009-10-31 @ 09:57:56
URL: http://linakriistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0