är det så här det känns att vara lycklig? det är inga problem

Till skillnad mot förra onsdagen är jag riktigt glad idag! Dagen har börjat kanon med morgonträning och strålande sol så man kan inte vara annat än happy. I eftermiddag ska jag dessutom på massage och sen ikväll kommer Agnes över med fika för att titta på idol. Livet går som på räls just nu och jag är mer än taggad inför helgen!

Hörrni, la ni märke till vad jag just skrev? "livet går som på räls"

Det här året började rent ut sagt skit och jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna vara så glad som jag är nu, igen. Men det går tydligen! Jag vet att folk sa det till mig då, när jag mådde som sämst. Jag viftade bara bort orden och kunde verkligen inte tro på vad de sa. Men gott folk, speciellt till er som försökte hålla mitt humör uppe där i vintras, nu förstår jag vad ni menade. Allting blir bra tillslut!



Bara för att jag är på mitt bästa humör bjuder jag på den sjukaste bilden som är tagen på mig på väldigt, väldigt länge. Fråga mig inte vem eller vad jag försöker se ut som...

Ha en grymt bra dag, PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0