om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Ikväll spelar fina, fina Håkan på Grönan, precis som vanligt. Det enda problemet är att jag inte vet en enda människa som vill/kan följa med mig dit så just nu ser det ut som om jag blir tvungen att skippa hela grejen. Det känns inte helt rätt i magen. Det är klart att jag skulle kunna åka dit själv men jag menar, hur kul är det? Framförallt är jag rädd för att hela grejen skulle kunna bli jättedeppig om det bara var jag och alla gamla minnen. Jag behöver någon att hålla om när jag lyssnar på Håkan, så är det bara. Hur som helst, även om jag missar Håkan ikväll så vill jag inte att ni ska missa detta:




Kommentarer
Postat av: Johanna

Förlåt tjejen, det får bli någon annan gång:)

2009-09-04 @ 17:29:55
Postat av: hanna

jag missade också håkan på grönan, känns inte så där väldigt kul :/ vilken mysig blogg du har!

2009-09-09 @ 13:42:35
URL: http://hannabjoorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0