gonatt söndag

Hej finingar. Idag har varit en bra dag överlag. Jag spenderade morgonen med familjen, liggandes i soffan tittandes på ultralång-SM's gpstracking. Himla rolig start på söndagen. Efter målgången kände jag att det var dags att komma ut lite i det vackra vädret, så jag fick med mig storasyster och stack ut och sprang en sväng. Knäna höll och solen sken. Vid sånna tillfällen finns det faktiskt inte så mycket som är härligare.

Nu är jag i Hallsberg igen. Skolan börjar visst imorrn. Hade fruktansvärt tråkigt på tåget på väg hit. Ni anar inte. Så himla tråkigt. Jag hade ingen att prata med, inget att göra och musiken på mobilen ville jag bara skjuta. Satt hela tiden och tänkte "nu är det inte så många resor kvar Klara, inte så många resor kvar."

För jag har väl sagt att jag tar studenten om 8 veckor och 5 dagar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0