kalas

Jag har just kommit hem från ett födelsedagskalas med tjejerna hos Agnes. Alltså ett riktigt kalas som man var på när man var liten. Otroligt mysigt. Det bjöds på somriga frukter doppade i choklad och överseriös skattjakt. Galet att man kan vara en sån tävlingsmänniska ibland!


Jag åt årets första jordgubbar också. Dom smakade sommar. Sju veckor till studenten..MMmmm


Josefine fyller år idag och firade detta med dubbelt kalas. Hur bra?!


Hembakta hallongrottor. Jo man tackar.


Lite halvkass bild men jag ville bara visa er hur seriöst vi tog det här med skattjakten. Jag har inte gjort sånt sen jag var liten!



Nu sitter jag och lyssnar på livesändningen från Natt-SM. Lilian vann D20. Herregud vad duktig hon är! Jag träffade henne i eftermiddags och det bara låg i luften att hon skulle gå bra. Jag och Lovisa sa, på riktigt alltså, att hon skulle vinna ikväll. Och så gjorde hon det. Vilken tjej! GRATTIS VÄNNEN!

Och Agnes, tack för kalaset!!

Åh, vilken fin fredagskväll. Nu ska jag sova. Imorrn drar jag till Stockholm en sväng. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0