no comprendo

Min kropp vägrar samarbeta med mig. Jag förstår inte vad det är frågan om. Vad har jag gjort för fel? Idag när jag sprang kom jag knappt framåt samtidigt som jag kände mig som en sjuttioårig tant med svåra astmaproblem. Kroppen svarade inte för fem öre. Nu krånglar halsen och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

JAG ORKAR INTE HÅLLA PÅ SÅ HÄR!

Imorrn ska jag till vårdcentralen och be dom att en gång för alla kolla upp vart felet ligger. Mamma ringde och pratade om hjärtmuskelinflammation och skrämde upp mig ordentligt så jag kände att det kanske är lika bra att kolla upp saken.

Sömn kan nog vara en bra grej fram tills dess. Vi hörs imorrn cupcakes.

Kommentarer
Postat av: Anna

Pollenallergi? Ansträngningsastma?

2010-04-19 @ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0