tisdag

Hey guys!

Jag är som sagt hemma nu. I Stockholm hos mamma och pappa för att vila ut lite tills på söndag. Det kändes ju som det var lov alldeles nyss men varför klaga? Skönt att vara hemma en sväng i alla fall.

I helgen var det tävlingspremiär i Blekinge som gällde. Jag åkte ner i fredags och allt var så stressigt så det var därför jag bara försvann hux flux. Nu efter helgen kan jag känna att det kanske var lite väl ambitiöst av mig att åka ner och springa (och tro att jag ska kunna prestera bra) när jag varit sjuk från och till sedan i mitten av februari. Jag var ju inte pigg direkt och kom rätt långt efter båda dagarna. Men jag ville så gärna och det var väldigt skönt att få springa lite barmark i alla fall.

Eftersom jag inte blivit dödssjuk av dessa två lopp så tror jag nu att jag kan friskförklara mig själv (peppar peppar!!) och hoppas vara betydligt piggare nästa tävling. Knät gjorde inte alls så ont som jag var rädd för heller så jag var/är mucho glad för det. Sen är det ju alltid kul att vara iväg med Järlagänget. Den här gången var det jag, Malin och åtta grabbar. Bara det var en upplevelse i sig så helgen fick klart godkänt ändå.

Idag har jag sovit bort all trötthet och pluggat gamla högskoleprov. På lördag smäller det. Jag är rädd för att det blir svårare än jag tänkt mig men det är väl bara att ta tjuren vid hornen. Ni som har tips på hur man fixar minst 1.5 är varmt välkomna att höra av er.

Puss hörrni.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Jag la en klocka på bänken när jag gjorde Högeskoleprovet i höstas. Jag hade räknat ut före att t.ex. på engelska läsförståelsen ska jag hinna varje text på cirka 10 minuter. Många av mina kompisar hann inte ens läsa igenom sista texten för att de missbedömde tiden och det är ju ganska surt. Det var mitt tips, lycka till!! :)

2010-04-08 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0