trött på inget trött på allt


weheartit

Näe hörrni. Jag är inte riktigt med i matchen. Ringde vårdcentralen idag, fick tid på måndag om en vecka. Vet inte om jag är sjuk. Vet inte om jag är frisk. Det känns lite som om någon har tryckt på pausknappen. Det händer liksom ingenting. Allt är som vanligt men ändå inte. Jag är inte jätteglad men inte heller ledsen. Inte arg. Inte kär.

Likgiltighet. Är det så det känns? Det måste vara världens tråkigaste känsla i så fall.

Jag vill bara komma härifrån samtidigt som jag är skiträdd över vad som händer sen och önskar att jag fick bo med mina fina vänner för alltid. Vill. Vill inte. Jag vet egentligen inte ens vad eller vart jag vill och har ingen aning om var jag till slut kommer hamna. Allt känns som ett stort nystan som har trasslat ihop sig. Ni vet när man varken hittar fram- eller bakänden.

Nu önskar jag bara att någon kunde trycka på play igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0