Wish i was a little bit more high on life just nu.

TRÖTT.

Herregud vilken dag. Klockan ringde 06.20 imorse och sen har inte huvudet fått vila en sekund. Provet gick väl ungefär som jag tänkt mig. Var himla bra på svenska läsförståelsen(hade jag iof inte tänkt mig) men kass på det andra. 1.5 och den där juristutbildningen känns just nu väldigt långt borta. Dock såg jag att det inte alls är lika höga antagningspoäng om man börjar på våren så i värsta fall får jag väl göra det. Men som sagt, det är ju ett tag kvar. Jag borde inte hetsa upp mig så mycket redan. Känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert hinna ändra mig tio gånger på vägen ändå så det är nog strunt samma.

Hoppas ni haft en lite finare lördag. Jag vill bara gömma mig under täcket och vakna upp i juni i en säng med en snygg kille bredvid. Det vore väl nåt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0