yesterday

Igår var en mycket fin dag. Jag gick lite i skolan och sen åkte vi till Suttarboda i Kilsbergen för träning. Jag är fortfarande frisk, peppar peppar, och hade bestämt mig för att köra lite korta intervaller med Annika istället för orienteringsbanan som de andra sprang. Sagt och gjort. Intervaller blev det och det gick förvånandsvärt bra faktiskt. Skönt att ta ut sig lite igen! Det var faktiskt skithärligt att springa. Solen sken, det var blommor överallt och jag var bara glad. Underbart.



Jag hittade årets första videung också. Kände att jag var tvungen att visa den för er!



När jag och Annika värmde upp innan intervallerna sprang vi förbi hagen som ni ser här ovanför. I den fanns världens största tjur. Alltså typ en buffalo eller något. Det var helt sjukt, den var enorm. Stor, svart och hårig med gigantiska horn. Som grädde på moset hade den en sån där ring i näsan/nosen?/mulen? också.

Jag blev så fascinerad så jag sprang och hämtade kameran för att återvända till tjuren så jag kunde visa honom för er. Men tror ni han var kvar inom synhåll då eller?? Dumma jäkla tjur.


Han stod där. Jag lovar.


Trots att tjuren var borta var det en fin träningstur. 4/5 toasters.



När vi kom hem bakade vi kärleksmums och spelade gitarr. Försökte i alla fall. Himla bra dag.

Idag är det visst fredag och valborg dessutom. Blir nog inte så mycket mer märkvärdigt än en vanlig fredagskväll i Hallsberg. 10-mila kallar ju imorrn. Börjar bli taggad för andrasträckan.. och lite nervös. ihhh

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0