det obefintliga tålamodet

Det finns nog ingenting som jag tycker är så himla tråkigt som regn och grått väder. Så jäkla fruktansvärt deprimerande. Precis som igår har jag bara suttit och hängt här hemma och jag känner mig både tjock och lat. Till råga på allt har jag groteska skavsår under fotsulorna så tanken om att ge sig ut och springa en sväng fick jag lägga ner ganska snabbt. Det enda bra med den här tråkiga dagen är att jag äntligen har plockat fram gitarren igen. Den har legat i lä nu ett tag men nu ska här banne mej spelas! Fingertopparna ömmar redan men jag tänker inte ge mig i första taget. Next up på attgöra-listan är att köpa mig ett capo så jag kan komma igång ordentligt.

Kom förresten på att jag skickat iväg min kära far staden runt för att få tag på Solsidanboxen som just släppts. Så nu håller jag tummar och tår för att den snart finns i familjens ägo, för i så fall kan jag garantera att den här dagen kommer få en fin vändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0