tisdag

Två dagar på jobbet är redan avklarade och det känns riktigt bra. Till och med ganska roligt. Jag jobbar inte många timmar om dagen nu i början, det är självklart skönt men samtidigt lite stressande. Om jag ändå ska jobba kan jag ju göra det ordentligt, men samtidigt så spelar dom där extra tusenlapparna kanske inte så himla stor roll om jag inte ska iväg på värsta resan i vår. Och det ska jag nog inte, tror jag. Jag ska nog vara glad att jag har ett jobb helt enkelt och sen får resten lösa sig längs vägen. Barnen är i alla fall hur gulliga som helst och dom verkar tycka att jag är rätt okej jag med. Win win situation helt enkelt.

Nu ska jag snart dra täcket över huvudet så det snabbare blir:

- imorrn så jag kan mysa med Ellen, Malin & Linnea efter jobbet
- torsdag så Agnes kommer hit och stannar tills på söndag
- fredag så det blir helg på riktigt och Popaganda börjar. Jobbar dock till 16.30 så jag missar Jonathan Johansson vilket suger, MEN Robyn går inte på förrän kl 22 och det tänker jag INTE missa!
- lördag så jag kan se alla andra grymma band; Hästpojken, Shout out louds, Hot chip osv osv.
- söndag och lång och fin mysdag med fröken Nylin

Godnatt på er finingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0