just another sunday

Nästan en vecka har gått sen senast. Bara poff och sen var det visst söndag. Jag har hunnit med massa fina och roliga saker sen dess och känner mig en aning hög på livet för tillfället. Himla bra känsla. Angående jobbet så trivs jag redan mer än bra. Barnen som jag jobbar med är hur söta som helst och jag får tusentals kramar varje dag. "HEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅ KLARAAAAAAA. TAACK FÖR IDAAAG.", följt av världens bamsekram. Jag menar, vem blir inte glad? Sen är väl frågan hur många veckor det kommer hinna gå innan jag får den värsta förkylningen i mannaminne men det är en annan femma..

Förutom jobbet har jag varit med tjejerna och ätit middag i Linneas nya lya vid Globen och spenderat hela helgen med Agnes på Popaganda. Och vilken festival sen. Vi hann med att se Familjen, Belle & Sebastian, Robyn(!!!!), Hästpojken, Shout out louds(där jag blev helt förälskad i sångaren. Varför blev jag inte det på way out west?), Hurts, The magic numbers och slutligen Hot Chip. Jag är mer än nöjd och kommer säkerligen tillbaks fler gånger.

Ni ska få se bildregn sen när jag sitter vid andra datorn och internet inte är segare än segast.

Jag såg förresten en film ikväll, I skuggan av värmen med Joel Kinnaman. Åh, herregud vilken film. Den gjorde ont i hjärtat samtidigt som den var så fruktansvärt, otroligt fin. Se den, pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0