09. Min tro

I belive in a thing called love. Hur klyschigt och fånigt det än låter. Jag tror verkligen på kärlek. Den där riktiga. Jag är säker på att den finns där ute någonstans. Jag menar, jag ser ju folk som är kära överallt = den existerar faktiskt, hur osannolikt det än kan kännas ibland.. Det är bara det där med att lyckas hitta den vilket jag har insett är betydligt svårare än det verkar. Men jag tror i alla fall på en kärlek som känns i varenda liten partikel i kroppen och som (förhoppningvis) varar hela livet med alla dess toppar och dalar. Kärlek som är för stark för att dö ut.

Sen tror jag också att skratt förlänger livet. Och pussar.




lelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0