dan före dopparedan

Hörrni vad säger ni, julafton imorrn. Hur gick det så här fort? I Halls lilla radhus känns läget ändå förvånandsvärt under kontroll. Granen är klädd, skinkan griljerad, köttbullarna rullade och julklapparna inslagna. Jag saknar lite det där pirret i magen man hade när man var mindre och julafton utan tvekan var årets bästa dag. Dock ser jag verkligen fram emot morgondagen för jag tycker allt med julen är så mysigt och när det gäller paketen under granen är jag precis lika nyfiken som vanligt. Har redan krupit runt och tjuvläst lite etiketter..

Annars känns tjugotredje december som en himla fin dag. Jag har fått mer lön än någonsin, har från och med imorgon semester fram till den tredje januari (nästa år!) och har en allmänt lugn och glad känsla i magen. Det är kul att Anna är hemma från Norge ett tag och några roliga dagar med utgång, mellandagsrea, mys och slutligen nyårsafton väntar. Nu kickar vi igång julfirandet 2010.

GOD JUL FINA NI!
Ta hand om er och hoppas ni får en sån där jul som ni hoppas på. Från mig till er:



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0