gonatt

Hej kompisar.

Nu är jag tillbaks i verkligheten igen. Har legat däckad i min säng/soffa sedan i torsdags kväll då helvetet började. Vinterkräksjukan tog mig med storm strax innan jag skulle gå och lägga mig och sen var det liksom kört. Jag kan tala om för er att magsjuka och att kräkas överhuvudtaget är det värsta jag vet, så trots helvetet är jag ändå lite stolt över mig själv för att jag inte bröt ihop helt och fixade det hela rätt okej. Hur okej man nu kan fixa det när man i princip bor på toaletten i tolv timmar..Imorrn är det i alla fall back to basics och jobb som gäller. Känns roligt och jag ser redan fram emot att träffa mina små vänner. Tänk att de små ungarna kan ge så mycket värme och kärlek. Sen är jag helt varm i kroppen när jag tänker på att det är julafton på fredag och fram till dess kommer det förhoppningsvis vara sådär härligt julpusselmysigt som det alltid är dagarna före dan. Och mina julklappar ska ni veta, alltså de jag ska ge bort, är jag riktigt nöjd med i år. Kanske för att jag för en gångs skull har haft råd att köpa det jag velat. Hoppas hur som helst att gänget som får dom blir nöjda och glada! Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng. Hur skönt? Dröm sött fina ni!



Har ni tittat/lyssnat på Musikhjälpen förresten? Så jävla bra och fint så jag blir helt rörd. Mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0