modevisning a´ la Agnes

Har jag berättat att jag ska gå modevisning i skolan om ett tag, för Agnes finfina kollektion? (det är som tur är inte bara jag som ska gå, ni kan vara lugna!) Näe, det har jag nog inte. Hur som helst så har hon haft som projektarbete att sy ett antal plagg av samma tyg och nu är det hela klart och ska visas upp för allmänheten. Torsdag vecka tio smäller det i aulan, så be there or be square som man säger. Den här fina tubtop/korsetten ska jag ha på mig.


(ledsen för suddig & allmänt crazy bild, men ni ser ju det fina mönstret iaf)



Ser ni hur gullig den är?? Önskar jag också kunde vara lite kreativ ibland...



Nu är det dags för dusch och käk. Puss sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0