ser inte tillbaks, ändå dör jag med varje steg jag tar

Hello sunshines.

Jag är lite sjuk idag och det är så tråkigt så jag går under. Kände mig riktigt risig i halsen igårkväll och mycket riktigt satt det (precis som jag befarade) kvar när jag vaknade. Värdelöst att inte kunna träna när man stannar kvar på träningshelg och alla andra är ute och springer.

Jag har redan hunnit dricka x-antal koppar te, ätit en lång och mysig frukost, tittat på de två senaste avsnitten av På spåret på play, bäddat sängen, plöjt tonvis med bloggar och målat naglarna. Några tips på vad man kan göra nu?

I ena på spåret-avsnittet var Anna Järvinen gäst och då kom jag att tänka på denna underbara låt som Anna har gjort en cover på tillsammans med Annika Norlin. Låten som lyssnades på om och om igen och som kan beskrivas som Klaras soundtrack 2009.

Jag har säkert visat den förr men hur som helst, ni som inte sett den, titta.

Ni andra, titta igen vettja. 



Kommentarer
Postat av: mamma

Det bästa jag hört på länge!Mamma

2010-02-07 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0