sliten torsdagskväll

Hej mina vänner.

Jag är så trött just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Är way too tired för att ens orka gå och borsta tänderna. Dessutom är jag lite hungrig och borde äta en frukt eller nått. Men jag orkar inte. Benen gör ont för varje steg jag tar av träningsvärken som under veckan bara blivit värre och värre. Längtar tills imorrn då jag har en hel dag utan träning. Lovely. Det är sjukt det där hur man saknar träningen så himla mycket när man är sjuk i några dagar, men sen när man är frisk och kan träna obehindrat så vill man inget hellre än att ha en vilodag. 

Sen fryser jag som en hund också. Hade inte tackat nej till en varm famn att krypa ner och skeda lite med. Det är nog det mysigaste jag vet. Och det jag saknar mest när jag är ensam. Men jag har klarat mig så många nätter innan så jag ska nog klara mig inatt med.

Innan ni somnar får ni gärna lyssna på den här fina låten som jag vaknar till varje morgon.


Angel - Jack Johnson

Sleep tight hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0