tjugotredje februari

Tisdag idag alltså. Min morgon har varit himla seg och jag har verkligen inte fått mycket gjort. Anna ringde från Norge nyss. Det var himla skönt och roligt att hooka up med henne en stund. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan ta en sväng till Sickla, igen. Ja, jag är medveten om att jag var där igår och letade skor. Tror ni det gick bra eller? Nej. Det finns inget som jag tycker så illa om som att gå i affärer själv. Det finns ju ingen man kan fråga om råd och det finns ingen man kan skratta med. Eller överhuvudtaget prata lite med. Jag kände mig som världens ensammaste när jag satt där på Stadium och försökte få på mig ett par skor som var omöjliga att få på sig utan skohorn. Och tror ni jag hittade ett sånt? Of course not. Tror ni att jag höll på att dö av värme och gav upp så snabbt jag kunde och skyndade mig hem? Oh yes. Men som sagt, idag är mamma med vilket förhoppningsvis ska ge lite bättre shoppinglycka.

Nu, time to get dressed. Puss.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan jag tänka mig! Tack så mycket, hoppas allt är bra med dig också! Det är inte så lång tid kvar till ni ska utlandsläger va? (: spännande!

Kram

2010-02-23 @ 12:52:40
URL: http://shansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0