tuesday wednesday break my heart

Hello handsomes!

Idag har jag, Carin & Anton varit iväg på friluftsdag mitt ute in the mittle of nowhere med idrott & hälsa B-gänget. Ni har varit med om sånt förut va? Ett gäng ungdomar som är sådär halvsugna på att vara ute och knalla i skogen en hel dag. Grejen var bara att det inte alls var så tråkigt som det låter. Det var kul! Vi lagade värsta goda maten PLUS riktiga muffins ute i skogen och lekte i snön. Skönt att träffa lite annat folk än klasskompisarna ibland.

Som pricket över i:et denna fina dag ska jag fira att internet på olgy är tillbaks och att jag inte har ont i halsen(!!) med att sticka ut och springa en sväng. Synd bara att solen försvann, men vad gör man inte.

Nu kör vi mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0