utgång

Trött. Det är vad jag är idag. Herregud, hur är det möjligt egentligen? Det känns som man inte har sovit alls när man i själva verket sov till halv tolv. Men det har väl sina förklaringar I guess. Jag var ju ute igår.

Det som från början kunde ha blivit precis vad som helst och ingenting slutade med en sjukt rolig kväll på Collage där jag träffade massa gamla kompisar från högstadiet. Det hela började med att Ellen "trorhonhittarmenharingenjävlaaning" Jansson skulle ta med mig till ett bra förställe vid Norra Real. Så kvällen började med en halvtimmes promenad i ett kallt och blött Stockholm innan vi kom fram till stället där vi inte ens fick komma in. Jag hatar otrevliga vakter. Men det vara bara att fortsätta vandringen tänkte vi vilket slutade med att vi hamnade på ett litet men mysigt ställe vid Fridhemsplan. Davos nånting hette det. Billigt och bra och jag kan nu nästan dricka öl utan problem. Det tar sig. När vi började känna oss lagom taggade efter vår mysstund på Davos bestämde vi oss för att dra till Collage vid Stureplan och möta upp några av Ellens kompisar.

Men tror ni vi hittade eller?

Åhnej.

Ellen som var helt säker på att hon skulle hitta blev mer och mer irriterad över situationen och vi kände oss mest som yra höns på helt fel plats. Jag måste bara meddela att mitt i det här kaoset går Gustaf Skarsgård förbi. Hörde ni det? Speciellt du Martin??

GUSTAF SKARSGÅRD!

Jag trodde jag skulle dö en gnutta men försökte behålla lugnet. Det gick väl sådär.

Hur som helst, tillslut hittade vi fram till Collage vid halv ett. En halvtimme efter att listan (som vi stod på) hade stängts. Så det var bara att punga ut 230 riksdaler för att komma in och ha lite kul. Men oj så värt det var! Väl därinne träffade jag Emmy och Elise som jag inte sett på hundra år vilket utan tvekan var kvällens höjdpunkt. Tack vare Elise lyckades jag o Ellen få hänga på in i VIPen där bland annat Kenza & Bobby var på partyhumör. Sen träffade jag på massa annat kul folk som jag inte sett på hundra år, helt galet.

Det som ett tag såg ut att kunna sluta på donken kl 23 blev en sjukt rolig kväll med gamla vänner istället. Visst är det underbart när man inte har massa förväntningar och sen bara klaffar allt ändå?

Men som sagt, idag känns det ungefär som dagen Gud glömde. Men det tar sig väl det med ska vi se.

Kommentarer
Postat av: Marrreee

SHIT :D Stureplan, inte dåligt :)

2010-02-27 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0