wanna be my valentine?

Hej fina ni.

Idag är det alla hjärtans dag. Det hörs ju lite på namnet vilka den här dagen är till för. Alla dom som har någon att dela sitt hjärta med. Eller? Men jag är inte bitter, åhnej. Jag har spenderat dagen med ett långt skidpass och fika med mamma och sen fick jag med mig bästa Ellen hem för lite mys och middag. Har försökt att inte tänka så himla mycket på allt gulligull som man missar när man är singel en dag som denna. Det har gått över förväntan faktiskt. Jag är rätt nöjd med livet som det är nu så det verkar ju dumt att deppa ihop bara för detta lilla påhitt. Hur har ni haft det idag? har ni pussats extra mycket kanske? eller gjort något annat mysigt?

Till alla er som jag tycker så mycket om: ♥ i massor!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0