what goes around comes around



Hej älskade vänner!

Idag är det onsdag och jag är på så himla bra humör. Jag tycker verkligen om onsdagar. Oftast består den av morgonträning, sen hem och duscha innan lunch och sen hem igen och softa en timme innan skolan börjar halv ett. Jag gillar det upplägget! Den här timmen mellan lunchen och samhällskunskapen brukar jag ägna åt att dricka kaffe, lyssna på bra musik och mysa litegrann. Galet bra start på dagen ska jag tala om!

Hur mår ni idag? Snöar det lika mycket i övriga Sverige som det gör i Hallsberg? För tillfället känns det som om det aldrig kommer ta slut och att vi kommer ha en meter snö fram till studenten. Som det för övrigt är 125 dagar kvar till!!!

Jag pratade med en av mina tränare igår som berättade att han tyckte att jag verkligen hade växt som person det senaste halvåret och börjat se allting på ett nytt sätt. Med en ny inställning. Jag blev så himla glad över att höra honom säga så. Att faktiskt få bekräftat att det är så och att det märks att jag mår så otroligt mycket bättre nu än för ett år sedan. Underbart.

Det är februari nu. En månad på 2010 har redan passerat. En månad med mycket skratt, bus och glädje. Hoppas det fortsätter såhär. Jag håller alla mina tummar och tår. Gör gärna det ni med.

Ha en grym dag sötnosar. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0