your hair floats down the pillow

Dagen idag har varit så himla lång. När jag tänker efter så känns det som om jag har varit uppe i hur många timmar som helst. Kroppen är helt slut. Huvudet med för den delen. Dock sov jag till tio så jag borde inte klaga, men skidintervallerna tog verkligen kål på mig. Men imorrn mina vänner, imorrn är det fredag. Jag stannar här i helgen vilket känns rätt skönt förutom det faktum att jag saknar min familj en aning. Det kanske bara är jag, men det känns som att jag har velat träffa dom mer den här vintern än vad jag har velat tidigare. Kanske för att jag då alltid var ute och flängde på loven och aldrig fick vara hemma och bara njuta som jag har varit nu. I och försig kanske det är vid sånna tillfällen man borde längta hem men då var jag uppe i så mycket annat. Hur som helst så är det väldigt mysigt och jag längtar till sportlovet som ska spenderas just hemma.

Jag och Malin lagade värsta kalasgoda spenatsoppan idag förresten! Ni vet, vi ska ju göra en soppkokbok typ som projektarbete så här lagas det soppor för fulla muggar. Det är ganska kul, ni borde testa nån gång!

Vill ni veta vad jag har lyssnat på idag? Check this one out! Covern på fina fina "Jag ger dig min morgon".

Awesome.


Kite - I give you the morning


Kommentarer
Postat av: mamma

Nästan lika bra som Åkerströms version! Ha en mysig helg!Längtar efter dig!

2010-02-05 @ 08:32:16
Postat av: mamma

Nästan lika bra som Åkerströms version. Ha en bra helg och jag längtar efter Dig!

2010-02-05 @ 08:36:38
Postat av: mamma

Visst är det konstigt att jag alltid skriver allting två gånger?! Du vet jag o datorer! Vågar liksom inte lita på dem! kram

2010-02-05 @ 08:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0