110%

Mitt liv är tillbaks till det vanliga igen och jag har redan hundra saker att göra. Jag är ledsen att jag varit så off men det blev så tyvärr. Två prov, diskussion och en inlämning i veckan samtidigt som jag måste hinna catcha up med mina fina, lite större vänner som inte hunnit tillbaks till sina universitet än. Och träna. Och titta på paradise hotel.
Jag var inte riktigt beredd på omställningen efter mitt tre veckor långa jullov där dygnet hade mycket längre timmar än här. Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka när det nya schemat kommer och jag kan andas ut igen. 11 lektioner på fem dagar ska jag nog klara av fram till sommaren.

Hur som helst, ikväll ska jag och Malin hem till Sara och mysa. Men först ska jag springa lite stads-ol här i fina Hallsberg. Ta hand om er så länge så återkommer jag när jag har hittat mer tid på dygnet.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej på dig jag saknar dig kommer du hem på fredag?

Kul bild8D

älskar dig puss

2010-01-12 @ 18:17:55
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej Nora! Jag saknar dig också vet du väl? Ja, jag kommer nog hem på fredag så då kan vi mysa massa! Ta hand om dig tills dess!

Puss och kram från storasyster

2010-01-13 @ 12:03:03
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Anna

Du måste verklingen gøra något åt din kyssteknink syrran...

2010-01-14 @ 00:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0