a new era is coming

Hej på er!

2010. Nytt år. Ni anar inte hur glad jag är! Uppriktigt sagt lättad. Det känns som det iochmed det nya året är dags att lämna det gamla bakom mig och låta det nya komma in. Skönt! Jag hade en oerhört roligt kväll igår i Örebro hos Gustav och Anton tillsammans med ett gäng festsugna orienterare. Alla var kalasfina, maten var kanon, humöret på topp och vinet godare än någonsin. (Sen när blev rödvin gott?) Verkligen över förväntan! Tolvslaget firades uppe på balkongen då vandringen till slottet kändes lite för lång. Men vi var inte bittra för det, tvärtom! Mina första timmar på året kunde inte ha börjat bättre och nu håller jag alla mina tummar för att det håller i sig fram till nästa år. Mer glädje åt folket!

Dagen idag har mest försvunnit känns det som men det var det värt. Nu är jag i alla fall tillbaks i Stockholm igen och ska njuta den sista veckan innan det bär av tillbaks till Hallsberg och skolan igen. Hoppas ni hade det fint igår och är glada över det nya året.

Nu väntar gitarren. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0