Avatar




My friends. Now I've seen it. Avatar. Det roliga var att jag har hört så himla mycket om den här filmen så mina förväntningar var inte direkt låga. Men jag förstår inte alls vad jag hade förväntat mig skulle dyka upp där på bioduken. Är det bara jag som tidigare trott att Avatar ska vara någon mesig barnfilm i stil med Shrek och Madagaskar typ? Heeeelt fel.


Hur som helst. Shrek och hans polare kan ju slänga sig i väggen för det här var bland det häftigaste jag sett! Jag blev så tagen av hur filmen är gjord och hur allt är uppbyggt så handlingen i sig blev inte det viktigaste. Men det var helt amazing, verkligen! Filmen är tydligen den fjärde dyraste som har gjorts i historien. Nu förstår jag varför. Jag kom på mig själv med att ha blivit helt förblindad av låtsasvärlden när jag tog allt på fullaste allvar och knappt vågade titta vissa scener.


Du har inte sett den än? DO IT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen klara, är det verkligen sant? jag är så emot science fiction :S men kanske ska se den ändå? hmm.. puss! / matilda

2010-01-08 @ 22:25:40
Postat av: Klara

Jaa, utan tvekan! Jag kan tala om att jag inte heller är något big fan av sånt annars men det här var riktigt häftigt! Ja, det tycker jag absolut att du ska göra! :) Puss!

2010-01-08 @ 23:29:01
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0