dagen när kroppen kryllade av myror

Idag är dagen när rastlösheten tog över. När jag sov till halv tolv för att sen gå upp och absolut inte göra någonting annat än att titta på skidorna på tvn och sitta här. Nu kryper det i kroppen kan jag tala om. En dag räcker. Som tur är så är mitt liv fullspäckat ett tag framöver då jag imorrn blir upphämtad av Malin för en lekdag i Tullinge, för att sen gå på bio, för att sen plugga på fredag och ha hejdåmiddag, för att sen ha träningshelg, för att sen åka tillbaks till Hallsberg, för att sen börja skolan igen osv osv. Allt är back to basics very soon.

Jag måste ändå påstå att jag har tagit det betydligt lugnare det här lovet än vad jag gjort på länge. Jag har haft några otroligt mysiga veckor med min familj och bara haft det skönt. Men som sagt, man ska inte ha för mycket av det goda så skola på måndag igen blir nog ganska lagom. Och sen är det väl bara att rida ut stormen så kommer väl stundenten fortare än fortast?

Hoppas hoppas hoppas.

Förresten, någon som har nån fin låt att tipsa om ikväll? Någon mysig, lite lugn och glad, eller äsch. Vad som helst funkar!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag kan ju då rekommendera erik grönwall, vad som helst. från första audition till finalen! mmm =) jag kan verkligen bli helt såld på svenska artister, mmm! SKÖNT med ett slapps lov, hoppas du har njutit så mycket som möjligt! jag började skolan idag och shiiiiiiieeeeetttttttt vad mycket det är och vi har inte gått igenom allt och tentan är den 16e januari S: men det är ändå skoj, plugga ekonomi med mig kanske?! =) puss!

2010-01-07 @ 20:11:56
Postat av: Klara

Haha, är det så? Då får jag väl ge honom en ny chans då :) Det har jag verkligen, men nu börjar jag längta tillbaks lite till den "vanliga" vardagen igen. Ojoj, det lät ju inte så kul förstås! Jadu, jag är faktiskt lite inne på civilekonom för tillfället. Något du rekommenderar? :) Puss!

2010-01-07 @ 21:18:44
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0