jag vill bara gå hem med dig

Min lördagkväll spenderas med Winnerbäck i lurarna. Jag är glad och har haft en väldigt fin dag. Sitter och funderar på mitt liv. Hur det har varit, hur det är just nu och hur det kanske kommer vara någon gång längre fram. Jag ser fram emot det där längre fram. Det jag inte vet någonting om än. Just precis nu ser jag mest fram emot veckan som kommer med utgång på fredag och sen mys med favoriterna hela helgen. Det kan nog bli riktigt bra ska ni se. Längesen jag var så taggad på att gå ut och dansa. Och träffa människor. Hoppas det håller i sig ända tills på fredag bara. Hope so.

Ni som spenderar helgen med någon ni tycker lite extra mycket om. Njut. Just nu finns det nog inget jag saknar så mycket som lite närhet. En kram eller två. Eller kanske till och med en puss. En puss. Det vore nåt.

lelove

ps. Det verkar ju uppenbarligen som att ni inte heller kan se headern. Jag vette tusan varför men ska försöka fixa det när tiden är inne. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0