söndag när den är som bäst

Söndag idag då. Jag gillar inte riktigt söndagar. Det är ofta en sån där dag som bara försvinner och tanken på att man ska till skolan på måndagen igen gör ju att dagen gärna blir en gnutta förstörd. Men inte idag, åhnej. Jag har varit i Kassmyra med flickorna och åkt skidor i den strålande solen. Föret sög (-17C och svårvallat) och det var riktigt tungt men vi var glada ändå!

Visst är ni nyfikna på hur det såg ut i fredags?

Jag tänkte väl det.



Jossan och Carin var happy



ehm... jag med.



systrarna Aebi var söta och glada



bilderna snodde jag från jossan.


Jag hoppas ni haft en kalasbra helg allihopa. Nu ska jag mysa lite och peppa inför ännu en lekkväll med tjejerna. Det är ju helt underbart att alla är hemma samtidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0