söndag

Hello fellows!

Hoppas ni haft en grym helg än så länge. Jag har varit på Bosön och sprungit och varit på hejdåfest hos Linnea som drar till andra breddgrader på onsdag. Hon ska vara borta tills den 17 juni. Tänk, 17 juni. Shit, jag vill också göra något så spännande snart!

Idag har jag kollat på skidorna och myst med Malin som var mitt sällskap för natten. Mår oförskämt bra faktiskt, peppar peppar.

Inatt när vi skulle hem från Linnea såg jag en söt kille vid busshållsplatsen. Det måste verkligen ha varit något speciellt med denna man för på något konstigt vis lyckades jag drömma om honom hela natten. Synd bara att han hade flickvän och skulle med bussen åt andra hållet.

Well, sometimes life's a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0