stjärnorna på slottet

Idag har min dag varit lång. Jag har varit på Järlagården och sprungit en sprint som i själva verket var 8km (minst), haft elitmöte, tränat spinning på Nautilus med Järlagänget och sen åkt hem och tittat på mitt nya favoritprogram, alla kategorier.

Stjärnorna på slottet.

Jag tycker verkligen det är underhållande. Och sen är det så himla fint på något vis. Dom som är där är så mysiga tillsammans och dom skrattar nästan jämt. Och dom respekterar verkligen varandra. Man kan tro att det är värsta skitprogrammet men jag blir helt glad i magen av det. Förresten, har ni sett Björn Ranelid? Jag gillar honom. Han säger himla mycket bra saker. Tyvärr är det bara ett avsnitt kvar och det går bara en gång i veckan. Jag önskar typ att det gick varje dag.

Nu måste jag sova. Samling halvnio på Järlagården imorrn. Sometimes it's tough to be a hard training woman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0