vi ska sy och vi ska klippa

Hey kompisar!

Jag är hemma i Stockholm nu. Hade egentligen inte tänkt åka hem i helgen (jag var ju hemma nyss) men det var inget kalas som hände i Hallsberg heller så därför hamnade jag här trots allt. När jag kom innanför dörren bestämde jag mig för att jag skulle laga mina svarta nudiejeans (mina älsklingar som har dött för länge sen..).

Sagt och gjort.

Dock förstår jag inte hur jag kan ha misslyckats så oerhört med att komma ihåg mina syslöjdskunskaper. Resultatet blev inge vidare, jag blev arg(förvånande?), tråden blev en enda stor knut och det hela slutade med att nålen gick av.

Den gick av. Hur kass får man bli egentligen?

Jag hatar att sy. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0