back.

Hej fina ni.

Jag kom just innanför dörren efter fem dagar på landet. Om jag ska erkänna så var jag väl sådär sugen innan men OJ så fel jag hade. Jag ska aldrig mer underskatta Muskö. Aldrig. Finare ställe på sommaren får man leta efter. Sen att det har varit trettio grader varmt och dagarna har spenderats på bryggan eller ute på mysiga öar har bara varit grädde på moset. Och att Malin kom ut och gjorde mig sällis de två sista dagarna var också ren lyx. Så nu, efter allt det här mysiga känns det lite ensamt att komma hem till ett tomt hus. Fick nästan lite ont i magen. Men det ska jag inte ha, för om två dagar kommer mina kära vänner från Hallsberg hit så det kan nog vara bra att bara andas och ladda lite innan dess. Även om jag just ikväll har ett sjukt sug efter att gå på konsert. Vill ut i natten och dansa och le. Vill så himla himla mycket. Är förresten 28:e reserv (efter första antagningen) till juristprogrammet i Örebro till hösten. Trots att jag inte vill just dit i 4,5 år till så kändes det bra att veta inför framtiden. Är det verkligen jurist jag fortfarande vill bli om ett år eller två så kommer chansen förhoppningsvis finnas och då kanske det är värt det.

(Blir arg på mig själv för att det var så länge sen jag visade er bilder. Alltså nya bilder. Jag är för dålig, har inte en enda på kameran. Men hörrni, jag ska bättra mig. Promise!)


Robyn - Cry when you get older

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad härligt det låter! Du är säkert jättebrun nu :)

2010-07-15 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0