hemma.

Honey, I'm home!

Trött, getingstucken(x8!!) och glad är jag nu tillbaks hemma i Stockholm för några dagars återhämtning. O-ringen var väl inte riktigt som vanligt det här året men allt som allt var det ändå en riktigt lyckad vecka och gårdagskvällen, ja vad säger man? Sjätte är alltid sjätte. Gamla människor, nya människor. Alla lika taggade. Trist dock att Brunnsparken stängde redan klockan ett och jag knappt hann se folk innan dom gick hem. Men man ska ju sluta när man är på topp så det kanske var lika bra.

Sliten som sig bör ligger jag nu hemma i soffan och pillar på min nya mobil som kommit på posten. Känner mig som ett litet barn på julafton. Nästan i alla fall. Har lite problem med touchfunktionen än så länge bara, så ni som får konstiga sms av mig kan sluta oroa er. Jag är inte full, bara fumlig.

Nattisnuffsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0