för jag har tagit studenten men fattar ingenting

Jag skulle bara vilja trycka på stopp. Precis här och nu. Studenten i fredags, hemflytt i lördags, studentmottagning igår och så gick jag upp 05.00 imorse för att jobba. Jag har inte haft en chans att smälta allt som hänt och det är väskor och ouppackade saker precis överallt. Till råga på allt har jag blivit kanonförkyld och känner mig allt annat än pigg. Planerna är Jukkola i helgen men just nu känner jag mest för att ligga hemma och sova och försöka ta in nuet litegrann.

Kameran är fylld till bredden med bilder från både bal och student och jag vill så gärna visa er. Lovar att göra det när jag fått lite tid över till att flytta över dom till datorn. Ni får några från mamma så länge.







Ta hand om er. Puss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

aw aw aw AWWWWW! söt!

2010-06-19 @ 04:13:03
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0