midsommarafton 2010

Årets midsommar var verkligen sådär fin och mysig som man vill att den ska vara. Vi var knappt tjugo glada orienterare ute på Bosön som spelade kubb, gjorde kransar, hade långbord nere vid vattnet och sjöng och lekte. Det var strålande sol hela dagen/kvällen/natten och allt var bara kanon. Kameran glömdes tyvärr bort under kvällen men ni får några små tjuvkik från början i alla fall.




För första gången på typ ett år vågade jag använda kjolen som jag har sytt själv. Och det var ingen som klagade på hur den såg ut så förhoppningsvis kommer den till användning lite fler gånger i fortsättningen!





Idag mår jag bättre än jag förtjänar (peppar peppar) förutom att jag är trött, trött, trött. Men det var det värt!

Tack allesammans för en skitkul kväll! Nu har sommaren börjat på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0