onsdag

Hej fina ni. Dagarna bara går och jag hänger inte med alls. Klockan är tio nu och jag borde verkligen sova. Var inne i stan igår kväll och sen ute och käkade i Hammarby Sjöstad med familjen så inatt blev det inte många timmars sömn. Jag ligger liksom back men har ingen tid att sova ikapp. Som tur är rör det sig bara om 2,5 vecka innan jag är färdigjobbad för sommaren. Jag längtar. Det är inte det att jag inte trivs på jobbet, det funkar kanon, det är bara det att jag inte orkar/hinner göra allt det där andra. Men nu ska jag sluta gnälla. Det är soligt ute, jag tjänar pengar och mina vänner kommer och hälsar på om några veckor. Och imorrn får jag helg. Redan. Är det inte fantastiskt? Det går åt rätt håll, igen. Det gör det alltid tillslut.

Min nya fina favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0